Sofia Eva Elsa Rydberg

Laugh - Love - Live!

lördag 20 augusti 2011

1 födelsedag, inget fiasko!

Tjooo!

Jag fyller 19 år idag :) Med rubriken så tänker jag på Eva och Adam, fyra födelsedagar, ett fiasko. Men här firades bara en födelsedag och det blev minsann inget fiasko idag inte :) Vaknade 6 på morgonen, AV MIG SJÄLV! Ganska ovanligt! Låg och sov räv tills Mamma, Johanna och Daniel, med hundar kom in och sjöng för mig. Öppnade presenter och åt min frukost på sängen. Det var god frukost bestående av: Fjällfil med Start, Varm oboy med vispgrädde. På brickan fanns också fina blommor som Johanna plockat, hon hade även lagt fina flytande ljus och rosor i vatten i en skål. Aw ^^

I present fick jag:
(Ni ser det på bilderna) 

En leopard Scarf, En vit fin tröja, Jeans, --- En rosa tröja, vinge berlock till mitt armband

Hudprodukter

Bilder kommer senare

Sedan gick jag upp la mig i soffan och somnade en stund. Johanna gick upp vid tolv, då stack hon och jag ut och sprang. Sprang bättre en sist men ändå inte tillräckligt bra. Duschade, och sen vid två kom pappa hit. Det var mys, han kollade på när jag bakade cupcakes! Jag var duktig. Efter det städade jag köket efter att jag kladdat ner det med kakao osv. Yepyep. Sedan vilade pappa en stund, jag och Johanna kollade lite på tv. Sedan kom mamma hem från jobbet, vi bestämde vad vi skulle äta. Jag fick inte lasagne eller tacopaj som jag egentligen ville ha, men dte ska jag hjälpa mamma göra imorgon :D Vi åt mat från tortellini. Sedan ringde stella, hon ville bjuda mig på jensens bofhus :) så jag stämde träff med henne. Efter jag ätit skulle jag måla naglarna, antingen med lila röttt eller rosa nagellack. Hade svårt och bestämma mig, så jag frågade alla vilket dom tyckte. Roligast var när vi skulle fråga pappa, det stod i slutet mellan rosa och röd. Jag och Johanna kämpade med att få pappa att mima till antingen rosa eller röd. Det blev mest skrattattacker istället för seriöst mimning, goa pappa <3 Men han tyckte iallafall röd tillslut, jag målade en tumme röd och en rosa, kom fram till att rött passade bäst till min outfit ^^ Väntade sedan på Stella sjukt länge för vi skulle till stan och äta. Men sedan stötte vi på  Frida och Petra på Dalvik, och då bestämde vi oss för att följa med dom ut istället. Det var ganska kul, man har haft roligare utgångar men det var ändå roligt. Frida var snäll och bjöd mig på shots eftersom det var min födelsedag ^^ Stella hittade sig en sjukt gullig kille. När klockan var halv 2 så satte jag och Stella oss på MC och käkade lite mat. Det var nice, sen tog vi bussen hem med Frida. Vi tog den till mariebo eftersom tvåan redan gått. Men på vägen hem pratade jag och Stella massa, vilket var mysigt, kändes inte lika läskigt och gå i natten då. Bara när jag lämnade av henne i dalviksbacken haha. Idag så vet jag inte vad som händer, ska nu hjälpa Johanna backa köttfärspaj sen kanske jag och Stella ska käka ute idag istället ^^ Vi får se lite :)

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar