Sofia Eva Elsa Rydberg

Laugh - Love - Live!

måndag 22 augusti 2011

2011-08-21

Tjao!

Idag så vaknade jag vid 11, men drog mig en timme till och kollade på gossip girl. Mamma kom hem då, hon hade vart och plockat lingon med Marianne. Då ville hon att jag skulle ut och klippa gräset, så det gjorde jag. Efter det så latade jag mig i Soffan en stund. Kämpade med det långa inlägget som jag skrev innan.

Jag har nog inte gjort så mycket mer, förutom kollat på film. På kvällen nu så har vi ätit kantarellmackor av de 4 kg kantarellerna som vi fått av marianne, äppelpaj och äppelkräm gjord på mariannes äpplen. Nu ska jag snart lägga mig i sängen och titta på gossip girl. Ska försöka gå upp vid 10 imorgon, lämna cvn, beställa linser och övningsköra med Johanna. På torsdag ska till körskolan och köra min första körlektion. Nervöst och köra med någon annan än familjemedlem. Men det ska nog gå bra.

Okej, vi hörs imorgon.
 
Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar