Sofia Eva Elsa Rydberg

Laugh - Love - Live!

torsdag 18 augusti 2011

"The party don't start until I walk in"

Tjao!

Det är sant, iallafall om man pratar om igårdagen. Jag trodde att vi alla skulle ut på kvällen, det hade vi pratat om i flera dagar. Jag skulle träffa Hanna hos henne vid halv 7, kom dit, då säger hennes pappa och hon att vi behöver två stolar från deras förråd. Jag tänkte först att jag ville stanna hos henne, och vila min fötter, hade så jävla ont då dom skavt upp hälen typ. Men hon behövde verkligen min hjälp, hon "råkade" ta med sig min dricka när vi gick, för jag ställde ner den på golvet. När vi kom fram till "förrådet" så tyckte jag det liknade mer ett hus än ett förråd, så när hon öppnade dörren så knuffar hon in mig och jag bara what? sen skriker alla SUPRISE! och springer mot mig, haha, så glad blev jag! Alla som jag tycker om var där, Hanna, Stella, Ah btw, Hanna lurade mig att Stella missade bussen från Uppsala.. Hon har vart i Prag, men hon missade den inte ;) Jenny, Mirna, Emelie, Antonia, Jossan, Rebin, Elvir, Odisho och Nemman. Mattias kom sen också. Det var en riktigt nice kväll, vi drack, umgicks, dansade och hade kul. Rebin var dock dum, haha, han kittlade mig så jag slog i mina tänder i mitt knä, det gjorde ont och började blöda. Fick fina presenter med :) Det snackades om att jag Stella Rebin Elvir och Nemman skulle sova kvar i lokalen, men så blev det inte, Johanna fick komma och hämta istället, för jag kunde verkligen inte gå hem, hade så ont. Stella följde för med mig hem en stund innan hon skulle vidare och sova hos Mirna, det var riktigt mys, vi satt o kollade på studentbilder och balbilder som jag fått hem med posten och skrattade massa. En riktigt bra vän. Stort tack till dig Hanna om hyrde lokalen och fixade allt detta, du är bäst. Vilka vänner man har va! Puss på er ^^

Jahaja, så imorgon fyller jag år. 19. No big deal, men alltid kul att fylla år. Så imorgon blir det utgång på kvällen :) Göttmews!

Jag har iallafall tagit tag i mitt liv denna veckan! Gick till Arbetsförmedlingen och Körskolan i Onsdags. Ska på ett möte på Arbetsförmedlingen den 8 september, så ett steg där. Jag har ju även sökt några jobb. Ska ut igen någon gång snart och söka mer. Var på Körskolan med ju, dock va ringen på kontoret när jag kom, så jag lämnade en lapp, och han ringde upp mig idag, bokade körlektion den 25 klockan 12. Riktigt gött att komma igång! :)

Ciao!

( ps: jag vet, det där långa inlägget är inte skrivet än haha, men det kommer ;) )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar