Sofia Eva Elsa Rydberg

Laugh - Love - Live!

fredag 26 augusti 2011

Wrooom wrooom

25 augusti

Pappa åkte till furuboda idag, Jag och Johanna gick upp för att säga hejdå. Pappa var sjukt taggad på att åka dit och han har vart så bra i form nu på senaste tiden, vilket är så himla skönt! Alla som vet om furuboda har verkligen sagt att det är toppen där. Nu ska han va där i två veckor, sen om han vill kommer han gå i skolan där i 9 månader.

Efter det var det dags för mig att få till min första körlektion, på körskolan. Det var nervöst, vet inte varför, men jag kom dit, satte mig i bilen och körde en liten runda. Ibland gick det bra, ibland inte. Men jag lära mig ju och det är gött ^^

Följde även denna dagen med Johanna till optikern. Hon skulle skaffa nya glasögon...

Suddig bild, men hon tog det snyggaste paret ;)

...Nä, hon skulle bara justera sina lite. ;)

När jag var klar softade jag hemma med Johanna och mamma, Johanna åker hem imorgon.


Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar