Sofia Eva Elsa Rydberg

Laugh - Love - Live!

fredag 13 april 2012

Glitter

Blev ett deppilägg visst som inte var meningen att det skulle publiceras bara sparas.. jävla mobil hahah. Men aja. det gör väl inget.

Sitter och sjunger på tough lover från burlesque filmen i mitt huvud och låter jävligt bra, även om jag inte skulle göra det i verkligeheten haha. Sitter och fantiserar massa!  Vet att jag lovade ett inlägg från Norrlandmen orkar inte skriv så mycket. Kanske kan ta mig den tiden imorgon.

Idag har vart en riktigt härlig dag på förskola, barnen gör mig så glada, och jag vill inte sluta praktiken. Är ju på en speciell förskola där jag bor när jag inte vikarierar och barnen där är så underbara. Var på en annan förskola igår i bankeryd, där återupplevde jag frågan om glitter på tänderna! En liten kille frågade mig "vad är det för glitter du har på tänderna?" Jag skrattade och sa "Vad sa du?" Han bara "Vad har du på tänderna?" Jag bara "Det kallas för en tandställning!" Han tittade lite skeptiskt på mig och sa "Varför har du det på tänderna?" Jag bara "för att göra tänderna fina!" Ha fortsatte stirra på mig skeptiskt och undrande vafan jag hade den där haha. Så söt!

Imorgon ska jag städa, träna och annat.

Nu vill jag se burlesque... igen ^^ nog femte gången jag ser den på två månader. Tycker om den, men mamma orkade inte idag!

Aja,

CIao.

3 kommentarer:

  1. Haha knep onge.
    Jag såg Burlesque, tyckte den var helt okej men inte så bra som du säger ;)

    SvaraRadera
  2. Glöm inte säga till att du GÄRNA vikarierar efter praktiken, så får du SÄKERT komma dig igen (om de gillar dig).

    Knasig unge!! Åh vad roligt det är med barn! <3 Tänk va, att något som många tycker är lite tråkigt och fult kallas för glitter av små barn. ;)

    Jag gillade Burlesque! Skulle kunna tänka mig att se den igen.

    SvaraRadera
  3. Hoppas allt är bra med dig... ;)
    Skriv nåt kul snart!!!

    SvaraRadera