Sofia Eva Elsa Rydberg

Laugh - Love - Live!

tisdag 10 april 2012

Oooops

Varnar er för att ett långt inlägg med bilder kommer upp snart :) Från vistelsen i norrland. Sen kommer det komma lite andra inlägg med från jkpg typ. Uhm. Ah vi får se hur det blir :)

Nu iallafall så sitter jag och har rast i Bankeryd på nyarps förskola. Måste bara säga att det är så sjukt kul att jobba som förskollärare. Barnens humör får en på topp, plus att man får höra så mycket roligt. Har min pippi tröja idag och då var det en liten tjej som sa att jag snott den från pippi.. Haaaa tänkte jag då ^^ Men sen sa hon att pippi kommer ta tillbaka den från mig och så kan jag få låna den igen om en stund ifall jag vill. Så söt.

Okej nu ska jag dra tillbaka och ut på promenad eller liknande med barnen :)

Ciao

2 kommentarer:

  1. MERA INLÄGG! Inte emo. Bara kul. Du trivs ju och barnen elskar dig! <3

    SvaraRadera