Sofia Eva Elsa Rydberg

Laugh - Love - Live!

fredag 9 september 2011

8 september

Idag så vaknade jag 12, gick en sväng med Fiffi, sedan tog jag det lugnt hela eftermiddagen. Mamma kom hem vid fyra, vi började städa och städade hela kvällen, vi trodde Frida och Karin skulle komma idag. Det skulle dom men fick förhinder. Så imorgon kväll kommer dom. Ska bli kul och träffa Frida verkligen :) Får hitta på något kul med henne, på lördag är det minnescermoni för Stefan, hoppas hon vill följa med, vill jättegärna gå, hon ville ut på kvällen, så jag tänkte vi skulle ut o ta en drink o käka något gott på kvällen osv, eller gå på bio. Får kolla med henne lite ;P

Mitt rum är fint iallafall nu, mitt gamla också. Har dock inte flyttat mina möbler helt än, men det ska fixas.
Nu sitter jag och kollar på tv, mamma sover i soffan och fiffi i sin korg. Ska lägga mig och kolla på Gossip Girl snart. Serien är så braaaa!!! ^^

Vi hörs! :)

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar