Sofia Eva Elsa Rydberg

Laugh - Love - Live!

lördag 20 augusti 2011

The Moniker

Vaknade 12 idag, det var gött. När jag kom upp tog jag en dusch sen hjälpte jag och Mamma Johanna att göra köttfärspaj medans hon duschade. Kollade lite på Gossip Girl emellan och vilade huvudet. Efter vi gjort köttfärspaj så drog Johanna på kräftkalas! Då åt jag och mamma mat, kålpudding! Sedan åt vi Jordgubbar med mjölk och grädde. Efter det så plockade vi upp Daniel och åkte till pappa. Där skrattade vi tillsammans med honom till Robert Gustavsson. Det var nice! Där var vi i en timme tills klockan blev 8, då körde mamma mig och Daniel till Rådhusparken och vi kollade på vår kära kusin när han och hans The Moniker spelade i Rådhusparken. Dom är sjukt bra ^^ "Kapten" Daniel Carlsson har en grym röst, och deras låtar är bra. Vår kusin, är sjukt bra på synt och även på att sjunga.

The Moniker:
 



Min kusin vid synten ^^

När det var slut så hämtade mamma oss och vi åkte till konsum och köpte creme freich och cola o hyrde film. Sen åt vi Köttfärspaj :) DOCK fanns det inte så mycket kvar då Ivar käkade upp lite av den. Han stank vitlök i munnen haha, och han ska sova hos mig inatt xD

Nu så ska jag fixa med det där långa inlägget och lägga in bilder från igår.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar