Sofia Eva Elsa Rydberg

Laugh - Love - Live!

tisdag 23 augusti 2011

Promenix

Tjooooo!!!

Vaknade halv 12 idag när Johanna väckte mig, och hon drog med mig ut på en promenad. Det var faktiskt riktigt mysigt, jag trivs mer med att promenera än springa, och man känner verkligen att man får något ut av det. Åt frukost och sedan slappade vi i soffan och mamma åkte med johanna till a6 lite senare och jag dammsög xD

Pappa var på topp hela dagen, taggad och sjukt pigg. As nice, du är grym ^^ Det har skrattats mycket när vi skypeade med Helena och även utanför skype såklart ^^

Vi tittade på hitta Nemo jag johanna och pappa, sedan åt vi kantarellmacka och slappade ännu mer. Imorgon klockan 9 vill hon dra med mig ut och springa. Så det ska jag. Imorgon ska Johanna få läsa mitt cv så jag kan söka jobb på torsdag och imorgon också. Hon ska även ut och köra med mig, får innteeeee glömma det. Måste ställa alarm.

Mer hade jag nog inte att skriva.

Ciao!

bilder från vår promenad:

Jojo försvinner in i skogen

Fin damm vid samset

skitiga skor.... :s

Johanna och ivar gos

Jag och fiiiffii

1 kommentar: