Sofia Eva Elsa Rydberg

Laugh - Love - Live!

torsdag 8 december 2011

awesomeness, when i have something to do.

HEJHEJ!

jag har vart sååå upptagen att jag inte haft tid att blogga.

Kidding.. jag har bara glömt bort det igen
Gör inte så mycket om dagarna så det är inte så kul att skriva :P

MEN

lite hittar man på ibland när man har vänner och dom är lediga från skolan. Jag stack iväg till hanna vid 7 i tisdags, tog med mig kudde och sov där. Vi tittade på inte utan min dotter, sjukt bra film, pratade och hade det trevligt.

.. hanna fotade tydligen mig.. :P


Dagen efter gjorde jag inte heller mycket.. Tog fiffi på promenad, fotade henne. Fotade utsikt,
Snö <3



MEN DET RÄCKER INTE VILL HA MEJA NÖ
som helena sa.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Idag så har jag vart ute med fiffi, lekt med hannas brevpapper som jag ska göra till henne, det är kul att leka med photoshop och papper, kul att pyssla.

Kollade på senaste avsnittet av gossip girl i tisdags innan jag drog till hanna med, blir så ledsen att ingen kollat så långt som jag gjort. Försöker övertala elin att börja kolla på det men går inte så bra som det gick med glee :(

Kollade på glee i onsdags, nyaste avsnittet, så mycket awesomeness <3 vilka bra serier det finns. Woop. Tur att jag har elin att prata med det om iaf :D

Imorgon så är det fredag, vilket menar att det är helg, vilket menar att jag får mer o göra om dagarna, wiiihoooo!!! Okej.

Mamma och jag ska till a6 i helgen, jag ska på hv 40 års jubileum och jag ska övsningsköra och massamer.

Ciao!




3 kommentarer:

  1. Kul att nån annan tar kort på dig. Jag blir alltid glad när nån tar kort på mig så att jag får vara med på min blog med ibland. höhö..

    Jag hinner inte med GossipGirl, är typ på avsnitt 5 eller nåt.

    SvaraRadera
  2. hahaha ja det är väl kul ^^

    Gossip Girl <3

    SvaraRadera