Sofia Eva Elsa Rydberg

Laugh - Love - Live!

måndag 5 december 2011

Första snön

Gick upp halv 7 idag för att hjälpa mamma, och jag har inte gått och lagt mig igen, skönt att vara uppe tidigt :) Trodde mamma ljög först när hon sa att det var snö ute. Men nej, mamma skulle aldrig ljuga <3

SNÖ!! <3 fotade lite, tänkte gå ut senare och fota mer :)

 

  

Btw har inte visat er min pyntning av huset. Fler julsaker har kommit upp :D



före
efter

före
efter

före

efter


Mysigt va? :) massa småtomtar överallt.
igår var det även andra advent, så jag och mamma tände andra ljuset. 





 Nu hade jag dock tänkt bädda ner mig med en film, sen ska jag plugga teori, sen ska jag ta med fiffi ut och fota, kanske träffa hanna en sväng och sedan kommer mamma hem 8 typ.

Ciao!






4 kommentarer:

  1. Skönt med snö..! Och att vara uppe tidigt. ;)
    Fina bilder!! Gillar verkligen den med fågelbordet och så den där ljuset är suddigt. Kul att du leker med fokus. :)
    Najs med före/efter-bilder! :D Jag gillar de musikaliska tomtarna SÅ mycket! <3

    SvaraRadera
  2. hihi ja skönt med båda! Tack :D är nöjd. Jag tycker om och leka med fokus :D och tomtarna är ju underbara <3

    SvaraRadera
  3. "skönt att vara uppe tidigt"
    hahahaha
    Jättefina snöbilder.
    Jättefint att byta katt mot tomte!

    SvaraRadera
  4. Ja jag tycker det är skönt :(
    Tack!
    Tack!
    :D

    SvaraRadera