Sofia Eva Elsa Rydberg

Laugh - Love - Live!

söndag 4 december 2011

Big Mac o CO!

som mina kompisar brukade kalla den när vi var små.




Nu ären såld! Sköönt tycker jag och mamma.
Så det har jag ägnat mig åt idag, att dammsuga den och hjälpa mamma städa den. Den blev så fin så fin.

Sedan ville mamma att jag skulle pyssla åt hennes skolungar. Så det gjorde jag, en sådan här tavla med silkespapper. Ni ska få se bild på hur fin den blev :)


dock hade mamma inget gult silkespappersåjag kunde inte göraklart stjärnan. Men there you go, fin va?:) var ute och övningskörde lite innan, det gick bra ^^ Nu ska vi snart äta lax med rosa sås och pressad potatis. MUMS!



Hörs sen :)

Ciao!

3 kommentarer:

  1. Uuuuuut med forden!!
    Ååååh lax med rosa sååås! <3<3<3 Det vill jag ha när jag kommer hem! <3
    Med körsbärstomater och fetaost!! Och ALLT vad mamma kunde komma på!

    SvaraRadera
  2. HEJ DÃ… FÃ…RDEN!!!
    GOTT MED LAX OCH RÅSA SÅS DET SKA JAG GÖRA I HÄLGEN
    FIN SILKESPAPPERSTAVLA

    SvaraRadera