Sofia Eva Elsa Rydberg

Laugh - Love - Live!

torsdag 1 december 2011

blog blog blog...

...sa helena då!

Jag har blivit mycket bättre på att blogga vilket är kul fö jag kommer vilja läsa detta när jag blir äldre.

Okej, utmaningen har dock inte gått ngt vidare :P Men ska väl ta mig ann de sista dagarna av den snart. Idag så har det inte hänt så mycket, gick upp, pluggade lite... teori, hade ont i huvudet, kollade på glee, satt vid datorn, släppte ut hunden, gick ut med henne, övningskörde med mamma, åt te och mackor med mamma, som blivit förkyld, fixade mer te åt henne. Sedan satt vi i soffan.

Sedan gick mamma o la sig, jag spelade lite minecraft. Nu ska jag sova! Imorgon ska jag ta o plugga mer teori än vad jag gjorde idag. Okej. Vi hörs imorgon! :)

Ciao! 




1 kommentar:

  1. "Idag så har det inte hänt så mycket"
    jisses människa du har ju gjort massor!

    SvaraRadera