Sofia Eva Elsa Rydberg

Laugh - Love - Live!

onsdag 30 november 2011

Bloggar från mobilen. Idag har vart en bra dag. Vaknade halv 9 gick upp åt frukost åkte till huskvarna där jag trodde ja skulle på information. Kom till stadshuset, pratade receptionen, det är inte du som ska komma idag, nehe tänkte jag var det nästa tisdag då? Hon ringde upp till min"chef" eller vad man ska kalla det. Hon så hon kunde klämma in mig innan den som skulle komma, så hon gav mig papper som jag postade till rikspolisen och annat. Verkar Nice iallafall ska bli kul att jobba som förskolelärare. Kommer få börja tidigare nu med eftersom jag gjorde min intervju tidigare ;) men först måste men chef ha registerutdraget. Aja, kom hem tittade på tangled och gossip girl. Sedan kom mamma, hon tog en springrunda duktig som hon är. Jag kolla på tv o sätt vid datorn. När mamma kom hem fixade jag te och mackor sen satt vi o titta på tv tills hon skulle sova. Det ska jag med nu. :)

Känner mig som en ny människa just nu, mycket gladare än jag vart innan, nu kommer jag ha saker att göra :) hoppas jag iallafall.ska se om vinarieförmedlingen har en avdelning för hemtjänst eller äldreboende också

tror dom har det , hade vart Nice! :) Aja natti. Ville lägga ut minst en bild. Så blev på min lämpa som jag ska släcka nu. Och en jag gjort ALLDELES själv i kids doodle. NattiNatti

2 kommentarer: