Sofia Eva Elsa Rydberg

Laugh - Love - Live!

torsdag 24 november 2011

Ett raskande inlägg

Kvalitet före kvantitet,

Förlåt mina kära systrar att jag är så tråkig på att blogga :) Men nu ska jag lägga ner min vikt på att skriva ett fint inlägg om vad jag gjorde idag och igår och i helgen, sedan så tar jag mig ann utmaningen imorgon igen :)

I Fredags så käkade jag en mysig frukost med Jenny hemma hos henne, alla dagar borde vara sånna! Mamma går upp för tidigt så helgerna blir bara mysfrukost med henne. Men jag vill börja gå upp tidigare än 11, men klockan 6 är inte så lockande. Iallafall, jag och Jenny bakade scones som blev suuupergoda, sen åt vi, pratade massa, och hade det supermysigt som jag alltid har när jag träffar Jenny, gick en promenad med Julie tills det var dags för Jenny att dra. Då drog jag hem, och gjorde mig redo för kvällen, blev mys med mamma framför tvn med kycklingulle tills klockan var halv 9, då drog jag till Hanna, förfestade med henne och Martina, sen drog vi ut. Det var nice :)

aja kommer bli för tråkigt om ja ska berätta allt vad jag gjort så jag hoppar lite :)

Igår pluggade jag iallafall teori och tog det lugnt, likadant idag föutom att idag så övningskörde jag med mamma för första gången :) Lite ovan att köra en saab men det gick bra tyckte både jag och mamma :)

Toppen! :)

Ciao!

6 kommentarer:

  1. YaY!
    Kul att du övningskört lite. Hurdant är vädret då?

    Krama mamma från mig. <3

    SvaraRadera
  2. tar du inte med fiffi på promenad?

    SvaraRadera
  3. hehe. lägga ner din vikt på att skriva. Akta så du inte mosar bloggen!!!

    SvaraRadera
  4. Jag la min vikt på att ta hand om Max idag. Förstår inte vad Johanna pratar om...

    SvaraRadera
  5. Hahahahaha puss på er<3 vädret har vart tråkigt. joo trodde jag skrev fiffi. klart jag gör! kraama max från oss och du får krama Ivar och ge er själva en kram från oss också hihi.

    SvaraRadera
  6. Vad jag vet är du inte förskollärare än utan ska bara vikariera lite på ett dagis/förskola ;) lägga vikt på... <3

    SvaraRadera