Sofia Eva Elsa Rydberg

Laugh - Love - Live!

lördag 5 november 2011

meeeer inlägg!

Dag 11 - mina syskon.



Smickrande bild på oss alla, Jag, Johanna, Daniel och Helena!

Mina syskon.

Jag är yngst i syskon skaran. 19 år.

Äldst är Daniel, 27 år.
Min bror jobbar inom hemtjänsten, och har blivit utbildad undersköterska. Han sitter mycket vid datorn, går alltid för långt i skämt, pratar högt, är rolig och snäll ^^ Han brukar alltid "make fun of me". Men det är kul, oftast.. För då vet jag att han tycker om mig hihi ^^

Sedan kommer Helena, 25 år.
Bor numera i östersund med sin sambo petter och sonen max. Hon är precis som mamma, duktig på att baka och laga mat, sjunger fint, och är en jättebra mamma. Hon retas också mycket med mig, men det är bara för att hon tycker om mig ^^

Sist kommer Johanna, 23 år.
Bor i Malmö, läser till studie och yrkesvägledare. Har en hund som heter Ivar. Hon är nog roligaste människan när hon är full, även när hon inte är det, ska alltid göra miner på bild, iallafall som liten. Älskar cola, och har bra klädsmak. Hon är den som retas mest, och var den som passade mig när jag var liten, jag var hennes lillasyster ingen annans. Men det ändrades med tiden. Hon insåg att hon ville vara den yngsta och började reta mig istället haha. Men det är för att hon tycker också om mig ^^

Vad jag kan säga mer om mina syskon är att de alltid ställer upp för mig, jag är ju trots allt yngst. Dom ser alltid till att jag mår bra, och dom retas med mig för dom tycker det är kul och för att jag är blond och de älskar mig. Jag älskar er också. Puss. :D

4 kommentarer:

  1. HAhahaha Alla retas med Sofia! <3
    Ja, det är för att vi tycker om dig, men det är också för att ingen kan misslyckas så som Sofia misslyckas! <3 <3
    Älskar dig, puss!!

    SvaraRadera
  2. Hahaha alltså jag börjar skratta så när jag läser det här inlägget. Så rolig är du

    SvaraRadera
  3. Naaawh... Borde jag bli snällare, eller tror du då att jag inte längre tycker om dig? ;)

    SvaraRadera