Sofia Eva Elsa Rydberg

Laugh - Love - Live!

måndag 28 november 2011

Julen är här... snart

Hej,

Idag har jag vart hos blodcentralen, receptionisten var dock en jävel som skickade mig fel eftersom dit jag VISSTE att jag skulle gå var låst.. Men jag kom rätt tillslut. Tog blodprov som senare ska leda till att jag ger blod. :)

Efter det åkte jag och hämtade mitt belastningsregister, som ja ska ha med till min information om förskollejobbet som vikarie. As nice att jag kan bli de och att jag kan börja på direkten :) När jag kom hem tog jag ut fiffi på en sväng, sen sov jag lite soffan sen började jag städa och julpynta. Letade gardiner ljusstakar och allt vad sofia kunde hitta på. Sen fixade jag köket och massa fint.


mamma var nöjd och tyckte jag hade gjort fint :)




tände även första adventsljuset idag, dock har mamma inte köpt nya ljus än, men det ska hon imorgon.


Nu ska jag sova snart, ska åka till huskvarna imorgon för o träffa min "chef". Daniel ska även säga till sin chef att jag ka ringa henne så kanske jag får jobb som vikarie på hemtjänsten också. Sen ska jag plugga teori och snart övningsköra med mamma igen så fort hon kan. Det rullar på nu :)

Ciao!

3 kommentarer: