Sofia Eva Elsa Rydberg

Laugh - Love - Live!

lördag 26 november 2011

för jag har tagit studenten... eller något

Blev nostalgisk när jag såg johannas studentbilder, dock finns det inte många lika bra bilder på mig, några finns det väl :) men barbro var och fotade mig innan studenten, det första ska jag använda på mina tackkort som jag ska gör nu, det andra tyckte jag bara var ett väldigt fint kort på mig mamma och pappa! <3
Studenten var en Awesome dag.



För övrigt sitter jag och längtar tills på måndag. Då ska jag ringa vikarieförmedlingen,  kanske bli vikarie som förskolelärare, AWESOME! <3

Okej.. Nu ska jag fixa tackkorten.

LATER!

Ciao!

4 kommentarer:

  1. Jag tackade ingen. Buhuu, är det för sent nu tycker du?

    SvaraRadera
  2. jättefina bilder! men du det är något fel på tidsinställningen i din blogg

    SvaraRadera
  3. I know ... Vet inte hur jag ändrar

    SvaraRadera