Sofia Eva Elsa Rydberg

Laugh - Love - Live!

tisdag 1 november 2011

fin dag

Dag 06 - Min dag (29 oktober)

Denna dagen var bra förutom att jag hade massa huvudvärk.

Vaknade tidigt av att Helena väckte mig, gick upp och åt frukost med henne och Max. Sedan sov vi lite till och efter det så åkte jag daniel och Helena till Willys för att handla lite. Vi sprang in och letade te (hittade inte de helena skulle ha) Tog mangos, helena plockade godis och blöjor, sen stack vi hem. Helena och Daniel gjorde mat, jag vilade huvudet. Sedan kom Emma och vi åt alla fiskpinnar med potatis och spenat. Det var gott :)

Efter det så var det dags att fira tess som fyllde år. Vi fick massa tårta, jag lekte med max och moa, söta ungar är dom båda två. SEdan drog vi ett hastigt beslut och bestämde oss för att äta tacos hos tess och ailo. Helena hämtade mat till max, petter och ailo drog till coop, jag daniel och tess var barnvakt.

Sedan lagade vi mat, jag hackade grönsaker. Duktigt! xD Sedan åt vi, det var gott. Det var mysigt.

Sedan var det dags att gå hem, så skypeade vi med mamma o pappa, sedan kollade vi på film.
Jag och Helena är Awesome på att välja film!

Ciao!

1 kommentar: