Sofia Eva Elsa Rydberg

Laugh - Love - Live!

tisdag 1 november 2011

Hej!

Jag har haft en toppen vecka hos min syster i Östersund. Jag tänkte att jag skulle skriva om alla dagar jag missat snart, yepp. Ääääända till dag 08. YAY!

Dag 05 - Vad är kärlek.

Vem vet egentligen vad kärlek är?

Om jag skulle beskriva vad kärlek är för mig, och efter vad jag erfarat än sålänge så är kärlek både något underbart, men även något som kan såra en. Nu har jag ändå inte blivit sårad på det sättet som är värst, men jag vet folk som har.

Innan jag var tillsammans med min första pojkvän så hade jag ingen aning om vad kärlek var, folk pratade om det, men jag var så liten. Man måste erfara det för att veta vad det är. Men det har nog de flesta ändå gjort, redan som barn, kanske inte alla, men de flesta. Kärlek får man inte bara från sin pojk/flickvän, utan även fråm familj och vänner. Det är kärlek för mig.

.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar