Sofia Eva Elsa Rydberg

Laugh - Love - Live!

söndag 6 november 2011

utmaning (elin och sofia)

Nu ska vi ut och fota.
Elin och jag bestämde att vi ska ut och fota höstbilder. Så vi kom på tre saker var och 3 timmar på oss. Så see you later.
utmaningen var iallafall att ta kort på:


1: det färgladaste träd vi kan hitta




min bild

elins bild




2: ett nypon eller annat bär (ingen av oss hittade nypon xD)


min bild (små orangea bär)

elins bild (röda bär)


3: ett vilt djur (i värsta fall fågel)


min bild (jävla vilda djur som inte dyker upp när dom behövs, så lamadjur fick det  bli)

elins bild


4: ett foto när man gömmer ansiktet bakom ett blad


min bild

elins bild

5: våra skor på ett höstigt typ kreativt sätt


min bild

elins bild


6: landskapsbild  


min bild

elins bild

there you go! ;D
Ciao!

18 kommentarer:

  1. men elin har inte gjort klart än... :( därför kan jag inte visa mina heller än.

    SvaraRadera
  2. men bra resultat tycker jag!

    SvaraRadera
  3. ÅH vilket resultat!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  4. Ja, visst var det ett härligt resultat! Mycket käckt!

    SvaraRadera
  5. Men sluta.... :( Det kommer så fort elin har fixat sina bilder. Hon får inte in dom i datorn... Men det kommer... :( Jag kan inte visa min förens hon visat sina, understand??????

    SvaraRadera
  6. men varför gjorde du detta inlägget då!? :D
    jag tycker fortfarande att resultatet är strålande.

    SvaraRadera
  7. för jag ville ni skulle se vad vi hittat på :(

    SvaraRadera
  8. Alltså jag blir lika imponerad av resultatet varje gång jag tittar in här. Riktigt tufft!

    SvaraRadera
  9. Kul att du tycker det Johanna! Jag sa det till henne innan, att det är väldigt tufft! Precis så sa jag!

    SvaraRadera
  10. Alltså... Det förra resultatet var mycket tuffare än detta.

    SvaraRadera
  11. Vad har du gjort med resultatet!? Det är helt... annorlunda!

    SvaraRadera
  12. Vore kul att se lite resultat av din blogg-utmaning med. :P

    SvaraRadera
  13. Har totalt glömt bort bolagen... :p fixar så fort jag kan :)

    SvaraRadera
  14. Haha bloggen.... * glömde idag igen fixar imon.

    SvaraRadera
  15. Gåre bra för ditt lag eller. Tråkiiiiiig bloooogg!

    SvaraRadera