Sofia Eva Elsa Rydberg

Laugh - Love - Live!

lördag 11 februari 2012

10 Februari

Vaknade 7 gick upp och sa hejdå till mamma och johanna som åkte till norrland och hassela+östersund (avis) Jag får vara barnvakt jag... eller oj hahaha.... hundvakt* Kul att skriva fel ibland ^^

Iallafall, jag Ivar och Fiffi gick och la oss igen. Vaknade 11 när Johanna smsade. Daniel var uppe så gick vi en promenad innan vi käkade frukost. Det var mys :) Ivar är så söt i sin lilla röda jacka.
Daniel drog mot jobbet vid ett och jag kollade på Greys anatomy. Ivar mös hos mig:*

Duschade sen och drog till stan med hanna för att fika med henne mirna och emelie. De var nice, felicia kom med. Massa prat och en god dounat+te. Satt vi där i två timmar. Sedan drog jag och Hanna hem, eller aa upp till gården. Där satt vi en stund. Tills vi var tvugna attt gå för dom stängde. Men vi väntade på Martina och det var kallt så dom släppte in oss i gympasalen. Där satt vi i bastun och bara pratade tills någon busschaufför kom in. Han började be, för man hörde hans sång. Och hanna som pluggar religion just nu hörde något ord hon kände igen som har med det han ber till att göra... Jag kan inte så mycket om de där och nu kommer Johanna tycka att jag skriver roligt för jag tycker nog själv det där blev lite knepigt. Hahaha jajaja!! ^^ Vi ville iallafall inte störa o.o Så vi satt där tills han var klar xD

Sen kom martina så handlade vi pommes kyckling och gurka. Drog hem och gjorde kycklingspett med pommes och tsatziki. Muuums. Jag tog en promenad med hundarna och sedan åt vi. Kollade på tv och sjöng singstar. Pratades massa och busades. Mysigt och trevligt och roligt.











Sedan drog dom hem och plötsligt var jag ensam i detta stor huset hahaha. Lite läskigt bara men tur jag har ett monster och ett får som skyddar mig.... eller... ? :o höhöh okej. NU ska jag somna.. Natti!

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar