Sofia Eva Elsa Rydberg

Laugh - Love - Live!

lördag 18 februari 2012

14 Januari

Alla hjärtans dag!

Vaknade av ett sms i form av en alla hjärtans dag hälsning från pappas mobil. Trevligt! Alla i familjen hade fått sina kort och tyckte dom var fina. ^^ (Daniels var dock borta och är fortfarande det. Men du ska få ett snart också! Flååååt.) Gick på möte klockan 2 som skulle handla om praktik på en förskola, men så blev det inte! Utan istället började han prata om att jag kanske får börja jobba 50% där. Det var någon som var sjukskriven 50% oså. Det bästa är att dagiset jag ska vara på bara ligger någon minute ifrån mig ^^ Väntade sedan på Daniel en stund och så lagade jag mat när han, värmde upp köttfärslimpa från frysen, kokade makaroner och gjorde brunsås, det blev gott. Daniel hade med sig B&J <3 MMM! Så var dte trevligt tills Daniel gick hem och jag vilade/sov resten av kvällen. SJUK fortfarande men ändå såååå glad för jobbet. WOOP!

här är korten jag jobbig :)







Okej. Ciao!

1 kommentar:

  1. Fiiina kort! Tack så hjärtligt mycket, blev superglad! <3

    SvaraRadera