Sofia Eva Elsa Rydberg

Laugh - Love - Live!

söndag 5 februari 2012

3 februari

Blev aldrig inringd för att jobba idag. Ledsamt!

Menmen, så blir det ibland :) Vaknade därför vid tolv och slappade. Bestämde med Hanna att jag skulle vara hos henne vid 6 och jag vet inte varför jag var så seg. Jag kom försent :P Men när jag väl kom dit så fixade vi oss, och sedan drog vi till Katti.

Chillade och drack hos henne, var väldigt kul :) Sedan drog vi till Centrum tog stämpel där, och efter det shottade vi på amor. Jag blev full men det är alltid lika kul ^^ Efter Amor drog vi till Centrum och dansade loss. Woopwoop. Vid halv 2 typ drog vi ut och köpte korv. Sedan åkte jag och hanna hem till henne. Satt där till klockan tre, nyktrade till och bara pratade med min bästa vän. Supernajz! Gick hem, hade glömt nyckel och min lilla väska hos Hanna så jag var tvungen att knacka på mammas fönster... Förlåt mamma :( Hon kom och öppnade och jag gick och la mig.


 Martina stog på händerna i sängen, Visste inte om jag fick lägga ut den så jag censurerade lite! ^^ Kände att inlägget var så tomt utan bilder xD

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar