Sofia Eva Elsa Rydberg

Laugh - Love - Live!

söndag 5 februari 2012

5 Februari

Vaknade sent idag också. Måste sluta med det.

Iallafall. Idag har jag och mamma städat. Hon övervåningen jag nedervåningen. Jag rensade massa. Hittade roliga saker som tex detta:



Dammig och gammal. Ni ser nog vad det står men om inte så står det såhär:

Förlåt Mamma och pappa men jag älskar er. Om ni vill kan jag byta familj för jag bara gör er arga. Ni behöver inte förlåta mig. Men jag vet att ni tycker jag är jobbig och olydig och dum mot alla. Så adoptera mig om ni vill jag vet att ni hatar mig. / 10000000 Förlåt er Sofia

Jag och mamma asgarvade när jag visade henne det. Dom har inte riktigt bestämt sig än för om dom ska adoptera mig eller inte. Hahahahahaha, ;)

Okej, mamma ropade sen att det var mat så vi åt. Renskav och makaroner. Muuuums. Sedan stack vi ut och övningskörde. Det gick bra :) Sedan åt vi glass med chokladsås, bananer, mango och jag ahde grädde på med.. Ojojojoj!!! Mums... 

Nu kollar vi på så ska det låta. Och imorgon ska jag jobba. 

Ciao :)


2 kommentarer:

  1. Haha det är ganska kul faktiskt, fast lite sorgligt samtidigt

    SvaraRadera
  2. Haha skitkul ja! Men jösses tänk att vara så liten och känna så!
    Men att mamma sa att de "inte riktigt bestämt sig än för om dom ska adoptera mig eller inte" aaah gud vad jag skrattade..! <3

    SvaraRadera