Sofia Eva Elsa Rydberg

Laugh - Love - Live!

lördag 11 februari 2012

8 - 9 Februari

8 Februari

Tog fiffi ut i fårskogen idag. Hon är så söt mitt lilla får <3




Slappardag som alla andra dagar :) Drog till fritidsgården med Hanna klockan 6 och satt och pysslade. Gjorde lite saker till min kära familj ^^ Hoppas dom tycke rom det. kan inte visa för dom ska snart få öppna. Men Fritidsgården var nice iaf. Vid 8 drog jag hem, och mös med mamma.

9 Februari

Grattis Ivar 4 år ^^













Städade idag. Mamma tyckte jag var duktig.

Sen frågade jag vad vi skulle äta, då tyckte hon fredagsmys fast det var torsdag för hon skulle åka imorgon. Ringde Daniel som egentligen skulle kommit tidigare. Men mamma hämtade honom runt 6 så åt vi maxmat och kollade på en enkel till antibes. Sån typisk mammafilm ^^ Men den var okej :)
Sedan åkte vi till hemmakväll, jag köpte godis och lämnade filmer sedan hämtade vi Johanna och Ivar på stationen. Mysigt att träffa henne även om det bara var en dag innan hon och mamma åker haha.^^

Jaja, så mös vi alla fyra hela kvällen och sen sov vi.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar