Sofia Eva Elsa Rydberg

Laugh - Love - Live!

söndag 5 februari 2012

4 Februari

Haaaa

Idag så gick jag upp sent... s: missade melddikrysset och mysfrukost med mamma. Shame on me ;P

Iallafall jag kom upp, och mamma och jag åkte iväg en sväng. Till a6 och köpte presentkort till Björn, handlade även 1-års present till Max :) Jag hade ont i magen. Men jag följde med mamma när hon gick i sina affärer och tittade ^^ Efter det åkte vi till blomsterlandet och sen skulle vi till Ica Maxi och BARA handlahampfrön... ajuste... bara.... hehehe lördagsgott till melodifestivalen med ^^

Min kusin spelar ju synth i The Moniker.:) Det gick dock inte så bra för dom :/ Synd! Men rätt låtar vann tyckte jag. Loreen var awesome och DBA var också bra ;D Efter det tittade jag och mamma på The other woman. Den hade vi redan sett men vi tittade på den ändå. Den är bra :)

Mysigt!

Sedan kollade jag på ett avsnitt O.C och somnade i soffan xd vaknade sedan av att mamma fick sms och gick o la mig. Hade blött näsblod. Men det gick bra det hamnade bara på handen.

Well Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar