Sofia Eva Elsa Rydberg

Laugh - Love - Live!

måndag 13 februari 2012

12 Februari

Söndag

Vaknade 12, jag hade försovit mig... Mådde inte bra, men jag tog en promenad med hundarna och sedan gick jag till Hanna. Vi fick skjuts av hennes pappa till city hotel där vi skulle fotograferas. Det var kul :) Blev sminkade och sedan fotograferade. Hade velat köpa en bild om de var lite billigare... 550 spänn för en är ganska dyrt. :/ Men jag skulle fota mig själv när jag kom hem så det gjorde jag. Mådde dock ännu sämre när jag kom hem, började känna mig varm och hade ont i huvud o hals. Feber.. Gött... not!





























Dessa bilder var de som blev bäst. :) Tyckte hon som sminkade mig gjorde det bra. Inte för mycket och inte för lite. Så jag var super nöjd med det. Bilderna blev också bra men som sagt det var för dyrt :(

Dagen iallafall spenderades sedan under ett täcke kokandes inombords.. Jeffla feber. Inte passande alls s: Weell.. En promenad vid halv nio gjorde susen, plus lite cola och sen en kopp honungsmjölk.

Kallsvettades som sjutton på natten..

Ciao!

2 kommentarer:

  1. Fint smink! får man inte se några bilder när du tittat upp?

    SvaraRadera
  2. Stackars, sjuka Sofia :(
    Jag vill med se bilder när du tittar. :)

    SvaraRadera