Sofia Eva Elsa Rydberg

Laugh - Love - Live!

söndag 23 oktober 2011

30 dagar


Dag 1, Om mig.

Jag kommer börja med att visa 4 bilder som förklarar vem jag är.

Sofia Eva Elsa Rydberg
Jag fotar mycket
Hänger med vännerna
Älskar att umgås med min familj


Mitt namn är Sofia Eva Elsa Rydberg, jag är 19 år och bor i Jönköping. Jag är en tjej som älskar att fotografera, hänga med vännerna, festa, umgås med min familj, rita och sjunga.

Jag föddes som sagt 1992, bor i ett blåvitt hus, med min mamma. Jag har nyss, eller rättare sagt i juni, tagit studenten och pluggar inte vidare. Jag går hemma på dagarna mest, när jag inte jobbar som personlig assistent. Jag är bara tim-vikarie så det blir inte så ofta. Just nu går jag i och för sig brevid bara.

Alla mina syskon, 3 stycken, har flyttat hemifrån, min bror bor bara 10 minuter från oss, min äldsta syster bor i östersund med sambo och son, och min andra syster bor i malmö där hon just nu studerar. Min pappa har en hjärnskada men går en kurs som heter "på väg...igen" i furuboda just nu för att träna upp sig själv på nytt, därför bor jag just nu med min mamma i vårt hus.

Vad kan man mer berätta om mig själv? Jag har ingen som helst aning om vad jag vill bli, jag skulle vilja bli fotograf i och för sig men det är väldigt svårt, så därför vet jag inte haha. Många säger att jag passar bra med barn och även med att jobba med människor. Och jag tycker om att hjälpa till.

Vi kan väl avsluta med att säga, love laugh live, det är mitt motto som jag tycker mycket om.
Jag längtar efter kärleken, jag älskar att skratta, och leva livet gör jag så gott jag kan.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar