Sofia Eva Elsa Rydberg

Laugh - Love - Live!

söndag 23 oktober 2011

not a girl, not yet a woman.

är jag inte så duktig på att hålla inne, inte ord heller, ibland bara slinker de ur utan att man tänker.
Ett färgat inlägg för att liva upp stämningen kanske :) Idag så har jag inte gjort mycket, vaknade tio, åt frulle satt framför tvn, tog en sväng med fiffi, sedan har jag städat, mamma åkte och handlade, sedan åt vi mat och nu sitter jag med mamma i soffan och kollar på film.

Igår, Fredag, var också chill, vaknade tio, gick uppväntade på bättre dagar, släppte ut hundarna, jag tänkte ens inte på att dom skulle ha promenad.. fel... väldigt fel av mig... aktiverade ivar i trädgården lite genom att slänga ut korv så han fick söka.. Mamma kom hem, Johanna kom hem, johanna blev arg, jag blev ledsen, tog ivar och fiffi på en promenad. Jag är väldigt korkad ibland. Men alla gör misstag, eller?Mötte Jenny och vi gick i skogen en stund, det vargött. Sedan gick vi hem till mig, Johanna skulle typ intervjua henne för att träna sig själv. Så det gjorde dom. Jag pratade lite med mamma. Sedan var dom klara, jag och jenny gick till henne, umgicks lite, tills johanna behövde henne igen. Vi tog bilen till mig för hon skulle åka iväg sen. Så vi åkte tillbaka, johanna lånade henne igen, sedan så umgicks vi i typ några minuter innan hon var tvungen att åka. Tog det lugnt sen, och efter det åkte jag mamma johanna och daniel till mormors grav för att gratta henne på födelsedagen. Sedan köpte vi fredagsmys och godis och tjockade oss i soffan. Det var gött.

Snart drar jag till östersund, skönt att komma iväg lite, och få träffa en glad max och min syster <3 Saknar dom. Okej detta får räcka, vi hörs imorgon.


Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar