Sofia Eva Elsa Rydberg

Laugh - Love - Live!

torsdag 6 oktober 2011

Awesome!

Denna dagen vaknade jag 8, och vi kom iväg typ runt 10. Hämtade upp farmor i blekinge, plcokade lite äpplen från johannas träd. Dom var goda. Hittade ett fint foto hos farmor från midsommar i stugan.


Sedan körde vi mot furuboda. När vi kom fram dit så mötte vi pappa på hans rum, han låg och vilade men kom upp ganska snabbt :)
När han var uppe så satt vi en stund på hans rum och umgicks, tills det bjöds på kaffe, då gick vi ut i det fina vädret och satt o fikade och umgicks. Jag fotade lite :)
Farmor och Johanna

Pappa och Farmor kör fingerkrok


Ivar njuter av solen

:)

Traanor!!


 Efter det bestämde vi oss för att ta en promenad till havet, farmor ville sitta kvar och njuta av solen, så det gjorde hon. När vi andra kommit halvvägs till havet så vände dom andra tillbaka men jag gick vidare och fotade ^^




Sedan gick jag tillbaka, då fotade jag en ekorre,



Farmor hade gått vilse, sedan gick vi och köpte glass jag och mamma, under tiden står Johanna där ute och pratade med farmor. Sedan gick vi in och satte oss i matsalen, då flörtade farmor med en av Pappas assistenter, vi skämdes lite men hon var så rolig hahaha. Sedan så var det dags att åka hem, eller hem och hem vi åkte till Farmor, sov där.

Morgonen efter vaknade vi hos farmor, umgicks lite, städade, sen plockade vi äpplen och sen åkte vi hem.

Hem ljuva hem.

1 kommentar: