Sofia Eva Elsa Rydberg

Laugh - Love - Live!

måndag 3 oktober 2011

Wooop wooop

Jag vaknade först vid sju, och sedan igen vid 9. Skulle följa med Hanna (som jag saknat efter att inte setts på tre veckor) till vårdcentralen hon skulle kolla sin hals. Men de hittade inget. Efter det så vandrade vi till bussen, sen skiljdes vi åt på dalvik. Jag stack hem för att klippa gräset och gå ut med hundarna. Vid två så drog jag till Dalvik med kameran i högsta hugg, hjälpte hanna med hennes skoluppgift. Vi käkade på kalles hamburgare och sedan så gick jag hem igen. Denna gången för att lämna kameran, hämta grejer och vid 6 så drog jag till Hanna, vi fixade oss och sedan kom Martina och Madde, hannas höskolekompisar. Riktigt trevliga prickar haha. Madde bjöd mig på cider, tack :)

Klockan 8 drog vi till stan, mötte mattias, (som kommit pÃ¥ besök frÃ¥n stockholm) utanför bongo, vi gick aldrig in för det va sÃ¥n jädra kö. Han hade vart saknad iaf ^^  Vi drog iaf till kÃ¥ren, där vanligtvis bara alla pÃ¥ högskolan kommer in, men jag kom in med bara passet. Martina lärde mig en ny asgod drink som jag förmodligen kommer att dricka varje gÃ¥ng jag gÃ¥r ut nu, screwdriver, apelsinjuice typ, lovley <3 Det var karaokekväll där, jag och martina och hanna skulle sjunga, men martina valde sÃ¥ng utan oss sÃ¥ hanna hoppa ur och jag ville egentligen heller inte för jag kunde inte lÃ¥ten. SÃ¥ martina hittade en kille som sjöng med henne, MEN jag hoppade ocksÃ¥ upp pÃ¥ scenen och sjöng :P Det var askul haha, han sjöng pÃ¥ golvet som allsÃ¥ng typ jag och martina stod pÃ¥ scenen och skrek. Nice!

Efter det skulle vi gå o ta stämpel på centrum, men det kunde inte jag och martina. För vi hade någon annans sms så vi fick vänta en stund till. Efter det gick vi iaf till amor, mötte stella och azra där, hade saknat stella också (som var på besök från linköping). Sen kom rebin odisho jovve och john också :) Jag satt och snackade med Rebin om Irak och hans kusin som typ tycker om mig hahaha. Hade askul.
Sedan kom lite mer folk dit, och vi gick till centrum. Dansade och hade kul. Efter Centrum så drog vi till mac donalds och käkade. Det var typ gott.

Längtade till min säng, som var så skön när jag kom hem <3
Sov och sedan skulle jag upp 8 dagen efter, åka till pappa ^^ Wiie.

Bilder från Hannas kamera:



Söta Hanna och Odisho ^^



And that's Stella Rebin och Jag

Ciao!

1 kommentar: