Sofia Eva Elsa Rydberg

Laugh - Love - Live!

söndag 23 oktober 2011

a6

hej, idag så har jag vaknat vid tolv, la mig i soffan, tittade på tv, sedan så tog jag en dusch. Efter det drog jag mamma och Johanna till a6 vi köpte lite saker till max och helena :) Sedan åt vi alla på soya, jag dog av ont i magen, har packat lite inför resan på måndag natt, då jag och daniel åker till östersund. Lite skypetime med max och helena, inte alls länge, mamma var lite ledsen så jag och johanna pratade med henne, jag lovade mamma att när jag fått min lön ska hon och jag gå på spa någon helg och skämma bort oss själv, det ser jag fram emot. Sedan åt vi vanilj och choklad glass med banan och maränger det var gott. Nu sitter vi framför tvn och gör ingenting, jag tror vi alla kommer däcka här! ^^

Nu ska jag ge mig på en utmaning som jag har flera gånger på mina förra bloggar men aldrig fullföljt, men nu ska jag fullfölja de xd hahaha.

Okej, ses i nästa inlägg.

Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar