Sofia Eva Elsa Rydberg

Laugh - Love - Live!

torsdag 6 oktober 2011

Yo


Jag har fått i uppgift att aktivera Ivar om dagarna när Johanna inte är hemma.

I Tisdags så hade jag intervju btw, så nu har jag ett tim-vikarie jobb vilket känns skönt så jag iaf kan tjäna lite pengar även om det inte är ofta jag får jobba..

Men som sagt, när jag aktiverade ivar i onsdags så passade jag på att träffa Jenny med, så hon tog med sig Julie och dom fick springa lösa i fårhagen, det var mysigt. Vi hade massa att prata om och hundarna lekte.








Missade totalt att äta bulle på kanelbullens dag, men det var sak samma.

Idag så gick jag ut en sväng med fiffi och ivar i skogen, det ösregnade dock precis när vi kom fram och då försökte de båda ta skydd vid mig så vi gick hem. Ivar Sprang.

Två blöta hundar när vi kom hem

När jag kom hem var jag så sugen på bullar, och tyckte att jag behövde kompensera när jag inte åt någon på kanelbullens dag. Så jag bad Johanna köpa gäst och sen bakade jag.






Både Vanilj och Kanel mums. Sjukt goda, det tyckte mamma och Johanna med ^^

Daniel var seg med att komma hit, men han kommer imorgon.

Imorgon ska jag försöka gå upp vid nio igen, ut med ivar o fiffi, sedan ska ja träffa Hanna och Mirna vid tolv. Mys! :)

Natti!

4 kommentarer:

  1. Haha jag har aldrig köpt någon gäst vad jag vet ;)

    SvaraRadera
  2. du får i uppgift av mig att aktivera din blog!!!

    jag brukar ha gäst i mina bullar.

    SvaraRadera
  3. haha thanks, i suck at that :(

    jag också :D

    SvaraRadera
  4. Det heter jäst. Det vet du väl!? :P

    SvaraRadera