Sofia Eva Elsa Rydberg

Laugh - Love - Live!

tisdag 18 oktober 2011

Nu Jävlar!

Hej!

Idag vaknade jag vid nio, skulle träffat jenny men hon sa att vi skulle ses halv 11 och jag kände att då skulle vi inte hinna gå så långt eftersom jag skulle till arbetsförmedlingen klockan 1. Så jag aktiverade Ivar, fixade och trixade och drog iväg vid halv 1. Mötet på arbetsförmedlingen var givande och man fick mycket bra information, bla om jobbchansen som jag ska gå till på fredag.

Iallafall, efter det var klockan två, tänkte åka hem innan jag skulle träffa johanna för att gymma. Men på vägen stötte jag på Hanna :) Hon skulle lämna in en uppgift till sin lärare och sedan träffa odisho. Dom skulle äta, jag fick följa med, så vi åt på chili thai. Det var gott :) Sedan var jag tvungen att dra, mötte johanna utanför sportlife klockan tre, hämtade mitt veckokort och sedan körde jag på. Jak var dutti!

Efter vi var klara så var johanna hungrig, så vi köpte falukorv, ärtor, kaviar, mjölk och proviva. Sedan skalade mamma potatis och jag fixade korven, vi gjorde ungsbakad, sån med ost, äpplen, ketchup och senap. Det blev gott, mamma satte potatisen på plattan, den kokade, sen gjorde jag potatismos, sedan så åt vi, mamma var duktig och var ute och sprang.

Imorgon jobbar jag, sedan ska jag till sportlife igen, göttmos.

Ciao!

1 kommentar:

  1. Johanna var hungrig.
    Så ni köpte falukorv, ärtor, kaviar, mjölk och proviva.
    Ok. :P
    Du skriver roligt. Puss!

    SvaraRadera