Sofia Eva Elsa Rydberg

Laugh - Love - Live!

fredag 28 oktober 2011

Dag 02

Har missat lite dagar på den där 30 dagars grejen! Men vi fortsätter. Nästa tema är, min första kärlek.

Min första kärlek träffade jag redan som liten tjej, men det visste jag ju inte då. Jag lekte med min kompis Frida som hade ett kusinbarn som hette Oliver, vi var hos henne och spelade uno men ingen förutom Frida sa typ ett enda ord, jag var lite småkär i Oliver för jag tyckte han var söt. Men man såg ju inte honom så ofta.

Vem kunde tro att typ att typ 11 år senare så är han min pojkvän? Ganska guligt, men sjukt. Vi blev tillsammans i Juli 2008, och det varade i 2 härliga år. En perfekt första kärlek om man frågar mig. Det var underbart! Men det hade sitt slut, och jag var sjukt ledsen ganska länge, men jag har gått vidare och det känns riktigt skönt. Kan tänka tillbaka på det och le istället för att tårar kommer. :)

1 kommentar: