Sofia Eva Elsa Rydberg

Laugh - Love - Live!

tisdag 25 oktober 2011

Östersund

Tja!

Tänkte ta o uppdatera lite.

I går så åkte Johanna hem från oss, vi tog en promenad innan och sedan följde vi alla med till stationen och sa hejdå, nu saknar man henne. Efter det skjutsade mamma mig till Hanna, jag skulle färga hennes hår och hon skulle plugga med felicia, så felicia var också där, umgicks med dom, färgade hannas hår, och sedan åkte jag hem. När jag kom hem så packade jag det sista för nattens resa, sen slappade jag och mamma i soffan, det var mys. Mamma sov en stund, daniel kom vid tolv, sedan halv två åkte vi mot busstationen, kvart i 2 gick bussen mot sthlm.  4 timmars resa, sov nästan hela vägen. Käkade frukost på stockholms centralstation vid 6 med daniel, sedan satte vi oss på tåget klockan halv 8. Sov ännu mer. 1 var vi framme i östersund och möttes upp av en glad och mysig syster.

När vi kom dit så gick vi till Emma och Josefines lägenhet istället för Helena och Petters. Där sov max, vi väntade på att han skulle vakna, när han gjorde det så log han åt mig när han fick se att jag var där ^^ Efter en stund drog vi till Helena, Max var lite blyg, Daniel somnade i Soffan, Jag hjälpte Helena med disken medans max sov. När Max hade vaknat så tog jag en dusch, sedan gick jag och Helena och handlade mat. Efter det så lagade hon maten, jag lekte med max och matade honom, sedan bytte jag kläder och blöja på honom, när han var färdig och kröp runt på golvet så gav jag han en puss, jag fick en stor tillbaka :* Vi käkade, sedan lekte vi lite till, sedan kom max farmor annelie och faster josefine hit. Då var max trött, så medans vi andra gick på promenad igen så passade annelie max. När vi kom tillbaka så var det dags för max att sova, helena fixade till honom och vi sa godnatt. Kollade på desperate housewives och sedan satt vi och kvällsfikade. Satt lite vid datorn och nu är jag trött, är redo att vakna när max går upp imorgon hihi och se vad dagen har att erbjuda ^^

Ciao!

Btw, Hanna klarade sin tenta, du är awesome! Gratttiiis :D *

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar