Sofia Eva Elsa Rydberg

Laugh - Love - Live!

söndag 1 januari 2012

1 Januari

Eftersom det är nytt år så kan vi börja januari månad med bilder och även klämma in inlägg om min dag. Den förra utmaningen jag gjorde var jobbig, men här får jag ju göra något jag tycke är kul i en utmaning. Eftersom det är 30 dagar i utmaningen och januari har 31 så börjar jag imorgon.

Nyår firades med de bästa.
Drog till hanna vid tre och vi va en stund innan Martina kom, då började vi laga mat och fixa oss. Maten blev fläskfile inrullad i smördeg med en svampstuvning i och klyftpotatis med gorgonzolasås. Mums var det. Förfestade, kollade på grevinnan och betjänten sedan drog vi till Rosenlund och adbi.

Rebin Elvir och Allen mötte oss vid bussen så gick vi alla till abdi, där firades och festades det. Hade sjukt kul och släppte loss med att dansa massa. Tolvslaget firades med raketer och massa kramar. Gott nytt år! A hade som sagt sjukt kul och ett bra slut på det nya året. Kom hem vid halv 7, på vägen ramlade jag och fick ett sår på min hand, tror mitt armband råkade skära in i huden när jag ramlade på isen. Däckade i soffan klockan 7, daniel väckte mig och jag gick till sängs.

Vaknade 2 :P Det var skönt att sova. Nu kollar jag och mamma och johanna på änglagård - andra sommaren och äter praliner. Trots att både jag och johanna sagt att vi ska börja bli mer hälsosamma, men det får väl börja imorgon då. Imorgon så blir det en spontanresa till särdal och malmö, för att skjutsa hem johanna. :) Nice. Snart så fyller hanna år också, och max, och daniel. Nice. Okej.

Ciao! :)
 

2 kommentarer:

  1. "..vi ska bli mer hälsosamma.."
    Mañana mañana! :D
    Här sitter jag och är sjukt godissugen och har en godispåse brevid mig. Men jag äter inte. Åh nej. Jag lider. <3

    Värst vad du skadar dig. tackars ia!

    SvaraRadera