Sofia Eva Elsa Rydberg

Laugh - Love - Live!

torsdag 26 januari 2012

24 Januari

Idag gick jag upp supertidigt för att åka till Ryhov. Det var tid för mig att ge blod :)

fick bandage som jag hade i några timmar

där stack dom mig o:

Så satte mig på bussen 10 över 8 och åkte dit. Kom in ganska snabbt och dom gjorde vad som skulle göras. Dom var jättetrevliga och kom med äppeljuice till mig medan jag satt där. Sticket gjorde ondare än vad jag trodde det skulle göra. Men det gick ju över sen. Så snodde dom 4,5 dl blod från mig och gav mig järntabletter. När jag var klar så skulle jag sitta kvar ett tag i deras fika rum för man kunde vara trött efter osv. Så satt jag där en stund och åt och drack tills jag fick min ersättning och begav mig mot a6.

Gick till elgiganten och köpte daniels present,gick till gallerix och köpte ett kort och sedan gick jag runt tills klockan blev 11 då åkte jag med bussen, mötte hanna, gick till pb (för att få en film av vår gamle lärare) sedan åkte vi hem. Jag gav Daniels present fint inslaget :)



och ett kort ^^





Sedan kollade jag på gossip girl och sen somnade vi x.x


Vaknade, Helena ringde på skype. Pratade en stund sen ville daniel och jag ha luft. Så vi tog med helena ut på promenad. Vi hade lite problem med att ringa upp henne först men det gick tillslut. Så gick vi med daniels presenter OCH julklappar hem till honom. Sen stannade jag där en stund för det var så kallt ute. Fiffi ville dock annat. Skypade ännu mer med helena och max som satt och åt. Mys!


Sedan var jag tvungen att gå så jag gick. Hem och photoshoppade och sedan drog jag mig till hanna. Vi skulle skicka vårt projektarbete vi gjorde till den som det handlade om. Så det gjorde vi i ordning och sen skulle vi skicka det dagen efter.


Sedan var jag och hanna en stund. Pratade kollade på film och sedan skulle jag gå hem.


Somnade ganska snabbt.

1 kommentar: