Sofia Eva Elsa Rydberg

Laugh - Love - Live!

lördag 28 januari 2012

26 Januari

Gick upp sent, ut med fiffi äta frukost, chilla, dra till jobbet.

Jobba 14-22. Det var kul. Träffade en ny arbetskamrat, som var jätteglad och positiv. Nog första gången jag kännt att jag haft riktigt kul när jag jobbat. Jag har ju haft kul, men efter vi slutat så sa hon att jag var duktig som personlig assistent. Då blev jag glad och kände mig tillräcklig som det! Hon sa att man ska berömma duktiga vikarier. Tack!

Så att jobba gick bra, kom hem och slappade på kvällen. Sedan sov jag.


bild på mitt älskade får när vi var i furuboda i somras.

Ciao!

2 kommentarer:

  1. Fiffilotta! <3
    Du är duktig!
    Haha jag drömde inatt att jag fick veta att mamma betalar dig för att gå ut med Fiffi en gång om dagen, gissa om jag blev förbannad!

    SvaraRadera
  2. Det är klart att du är duktig! Skönt att du får höra det med! <3
    Söt fifffififibild! <3

    SvaraRadera