Sofia Eva Elsa Rydberg

Laugh - Love - Live!

onsdag 4 januari 2012

3 Januari

Som jag avslutade förra inlägget med så gick jag upp elva och missade en mysig promenad. Sånt är livet :/

Men vi packade och städade nog en timme sedan tog vi vårt pick och pack och resan gick vidare till Malmö. Mysigt, ivar mös återigen i mitt knä hela bilresan. Johanna sa att det var upp till mig att ta oss till Malmö genom att agera gps. Det var inte så svårt :D

Sedan kom vi fram, Johanna la sin matta på golvet, bäddade med sitt nya fina överkast och sen var hon nöjd. Ivar också :D



Fiffi smälte in i Johannas matta, nu har hon också en "liten" Wheaten hemma på sitt golv. Nä vad hemskt det lät, men den tyckte fiffi om iallafall.



Tog ett kort på tanterna innan vi drog för att äta på restaurang.


Tog även ett litet egokort. Höhöhö


Vi tog taxi dit för det regnade så mycket och skulle bli jobbigt att ta bussen, Sen blev det stormigt så vi gick in på första bästa ställe. Och det gjorde vi rätt i! Det blev en Italiens restaurang.


 Johanna bjöd mamma på mat som var hennes Julklapp. Johanna åt pasta med skaldjur och vitvinssås. Mamma åt risotto med skaldjur och jag åt pasta med rökt lax sparris och grädde.. Yummie var det!


 Jag och Johanna ser sjukt trötta ut på bilden, men mamma var glad och supernöjd över sin måltid.




Vi slutade nämligen besöket med en panacotta. Yummie! Det var vi värda. Nu sitter jag här och bloggar, mamma sover, johanna släckte nyss lampan. Snart kommer stormen Emil, får se om det bär hem då eller på torsdag. På torsdag skulle det nämligen bli både blåsigt och regningt så det känns bättre att åka i bara blåst typ. Okej nu ska jag dra mig till sängs också. Mysiga dagar i Särdal och Malmö verkligen.



Slutar med denna bilden. För så känner jag just nu, och så tror jag 2012 kommer kännas som. Det kan bli ett händelserikt år för familjen rydberg. Woop! ^^

Ciao!

3 kommentarer:

  1. what, händelserikt år? är du gravid!? :D

    gud vad fina bilder! har sån hemlängtan till er just nu! </3

    SvaraRadera
  2. Taak ^^ Hahaha nejnejnej, men ändå kommer nog hända mycket kulkulkul :))) tror jag johanna o mamma iaf ;D

    SvaraRadera