Sofia Eva Elsa Rydberg

Laugh - Love - Live!

fredag 20 januari 2012

19 Januari

Heeeej!

Idag så gick jag upp 12. Har vänt på dygnet så jag somnar sent och vaknar sent... Måste fixa det. Gick upp, ut med fiffi en sväng, åt frukost osv. Sedan ringde jag Helena på skajp. Vi pratade lääänge. Det var mysigt!

Berättade för henne att jag skulle baka bullar. Så det gjorde jag. Mamma hann komma hem innan dom var klara. Men hon tyckte dom var goda ^^ Så vi åt bullar och drack mjölk.


Hade träningsvärk i benen idag efter simningen! Skön...T!

Chillade resten av dagen. Gav bland annat Helena max 1 års present:
Hon tyckte om den :D Hoppas Max också gör det när han blir äldre höhö ^^




Blev nöjd ^^ Vad tycker ni?

(kvaliten på blogspot är ganska dålig... men hoppas man ser lite iallafall..)

Ciao!

1 kommentar:

  1. Max tycker det är jättekul att titta på sin video! Alla hans släktingar är ju med! :)

    tack så allra hjärtans mycket! <3

    SvaraRadera