Sofia Eva Elsa Rydberg

Laugh - Love - Live!

tisdag 17 januari 2012

14 januari

Hej hej

Lördag idag.

(Ja eftersom jag glömt blogga så gör jag kortfattade inlägg för jag glömt vad jag gjort typ xD)

Jag tog en lång sovmorgon för jag hade huvudvärk.. Somnade i soffan i fredags! Gick sedan upp iallafall åt frukost och tog en huvudvärkstablett.

Övningskörde med mamma en sväng, vi övade på dragläge. Gick sådär att köra idag, men ändå hyffsat.

På kvällen så kollade vi på film, åt godis osv. Filmen hette tidresenärens hustru. Mamma somnade, men jag tyckte den va ganska tråkig till en början, men det var ett fint budskap typ.

Mysigt.

Hittade nu barnbilder och blev nostalgisk, även om jag inte kommer ihåg alla gånger. Men vad jag älskar min familj. Ni är det bästa i mitt liv. <3






























Weelll



Ciao!

2 kommentarer: