Sofia Eva Elsa Rydberg

Laugh - Love - Live!

torsdag 26 januari 2012

23 Januari

Grattis på födelsedagen bror min. 28 år!

Skulle vaknat tidigare för att åka och köpa present men nä... s: huvudet sa annat. :/ Ialllafall gick upp 11 och Daniel kom hit 12. Kramade grattis och sedan började jag göra min daimglass till hans ära ^^

Daniel och jag gjorde tillsammans jordgubbsglass i glassmaskinen. Min glass fick stå i frysen 4 timmar istället för den.

daimglass <3

jordgubbsglass <3

snöö <3

busfiffi


Sen åt vi glass glass och glass. Pratade massa och daniel öppnade presenter (det gjorde han innan vi åt dock hehehe) Han fick en tröja, spel, en skjorta av mamma. Helenas present låg i brevlådan hemma hos han och min och johannas blev lite försenad.. Så vi åt jordgubbsglass och daimglass. Tyckte inte mangoglassen var något god så jag åt inte av den men mamma och daniel gjorde. Den var för gräddig för mig!







Daniel spottade på sin sko!

Daniel sov här sen på soffan.


1 kommentar:

  1. Ovanligt att Daniel sover på soffan ehehehehehe

    Åh, vad kul att se hur ni hade det på hans födelsedag, underbara bilder. Daniel är rolig. Fiffi är söt. Mamma är rolig, varför har hon luvan på!? :D

    Gott med glass, jag vill också haaa! Jaaaaag! Du får göra till mig nästa gång jag hälsar på. Just nu har jag ont i halsen så lite glass hade inte vart helt fel.....

    SvaraRadera