Sofia Eva Elsa Rydberg

Laugh - Love - Live!

fredag 6 januari 2012

5 Januari

GRATTIS HANNA THERESE SVENSSON 20ÅR 




Vaknade 11, Väntade på sms från Hanna, slappade, fixade mig, insåg att jag hade bråttom efter en stund, håret var fett, duschade, bad mamma om skjuts, blev stressad, frågade om hanna ville ha skjuts, hon var också stressad. Men vi kom iväg och gick på stan. Skulle möta Martina men hon var inte där så vi gick in på once sålänge, testade en klänning som såg lite konstig ut på magen men annars jättefin. Testade en svart spets tröja (transparent, eller vad man säger) jättefin som jag ska ha på hennes tjejmiddag. Köpte den på rea. Kollade på skor, fanns inga fina på rean. :( sad! Men får väl köra med mina stövletter som jag alltid brukar.

Vi drog vidare, käkade mat på chili thai och hade det mys ända till klockan halv 4. Sedan skulle hanna inviga systemet. Så dit gick vi och hon köpte. Kassörskan sa att det var hennes första födelsedag hon fått vara med om 2012 men sa inte grattis haha. Sen frågade hon också mig och martina: "Ska ni också dricka av detta?" Jag bara "... nej!" Martina också. Jag skulle inte, men martina skulle. Men det sa vi inte. :O

Efter det drog vi till Dalvik, gick upp på fritidsgården och snackade med Martin och Linda, supernice. Sedan drog vi till Hanna, där var vi tills Hanna och Martina var tvugna att gå, Hanna skulle till Odisho och Martina hem. Jag gick också hem. Slog in Hannas present som kom idag, sååå nöjd var jag. Kan inte säga vad det är  ;) Men ni kan få se hur fint inslaget det blev ;D


Jag och pappa skajpade med Helena, det var supermysigt. Sedan lekte jag lite och nu ska jag gå och sova.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar