Sofia Eva Elsa Rydberg

Laugh - Love - Live!

fredag 6 januari 2012

4 januari

Lovade Helena att jag skulle blogga ^^

Well denna dagen så åkte vi hem från Johanna. gick upp halv 9 åt frukost sedan tog jag och johanna en promenad med ivar och fiffi i storm och regn. Mysigt! Höll på o blåsa iväg. Efter det skulle hon ge sig av till skolan och jag och mamma skulle åka hem.Så vi kramades hejdå och så stack hon först. Sedan efter en stund vid 11 åkte jag och mamma hem.


Kom hem vid 2 och vi bestämde oss för att åka till sortergården så det gjorde vi. När vi kom hem så stod det kartonger på trappan och sopluckan öppen. Nice! Ingen hemma ju eftersom pappa var på sjukhuset. Sedan chillade vi i soffan, jag bakade kokoskakor och cornflakeskakor. Bjöd daniel (som kom hit :)) och mamma på dom. Assistenterna som jobbade fick också.



klockan blev kväll och hanna ringde och frågade om jag ville umgås med henne och stella. I said yes och klockan tio traskade jag över till den som snart skulle bli 20. Men ingen stella kom, visst saknar man henne men jag hade det chill medmin bästa vän. Innan jag gick kämpade jag med att göra en presentbox av en bit mjölkartong för att lägga i en cornflakeskaka där i. Det blev fint och hanna blev glad när hon öppnade ;D Såhär såg de ut:


Klockan blev alltså tolv, tiominuter innan fick hon panik över att hon inte längre var tonåring snart haha ;D Jäklar, vi börjar bli gamla nu :O Tiden gick, vi kollade på bilder från nyår, sen blev vi trötta och jag gick hem för att sova. Där låg daniel på soffan när jag skulle kolla datorn lite. Sedan gick jag och sov.

1 kommentar: