Sofia Eva Elsa Rydberg

Laugh - Love - Live!

söndag 29 januari 2012

29 Januari

(la till lite på 28 januari efter strecken.)

Jamen idag är det den 29 Januari.

Vaknade på fel sida idag och har vart lite nedstämd, gråtit utan att veta varför. Jag och mamma övningskörde lite, bara till sopstationen vid oss, sedan åkte vi till elgiganten. Mamma vill inte köra med mig i trafik riktigt än. Så åkte vi mot elgiganten och köpte patroner till skrivaren, träffade kusin Nicklas! Det var trevligt. Men han verkade trött, men det förstår man efter allt han har att göra med TM inför melodifestivalen. Hoppas det går lika bra i år för dom :) När vi var klara åkte vi hemmåt, mamma lagade mat och jag skrev blankett till föräkringskassan.

Har pratat med pappa i telefon, skypeat med pappa också även skype med Helena Petter och max och pratat med Johanna i telefon. Hihi! Mysigt!

Sedan kollade vi på så ska det låta jag och mamma, och efter det äkta människor. Sjuk serie men så spännande! Mamma rättade böcker och gick nyss och la sig. Jag kollade på en shopahlics bekännelser. Hon är så söt rebecca bloomwood. Nu ska jag kolla på Twilight och sen sova.

Ciao!



1 kommentar:

  1. Twilight! Vill se den senaste... Nån dag kanske. Har inte sett sista Harry Potter heller. D'oh!

    SvaraRadera