Sofia Eva Elsa Rydberg

Laugh - Love - Live!

tisdag 17 januari 2012

16 januari

Måndag.

Vaknade 12... :P
Skulle dra till stan med hanna, var seg på att gå upp ont i huvudet, men jag gick upp duschade och sedan drog jag mot bussen. Ville seriöst ta bilnyckeln och köra till stan haha, så kul att köra bil är det :) Smidigt med.

Hanna köpte saker till Odisho som fyller år imorgon, och annat smått och gott. Det var mysigt. Efter stan så följde jag med henne hem och vi bara satt och pratade en stund. Hon fixade klart allt som hon skulle ge till Odisho, ringde körskolan och sedan så skulle jag hem och ta hand om min hund. Skulle bakat bullar med. Men gjorde jag det? Nej! Får göra det imorgon istället ^^ Ska köra med min körskolelärare imorgon först. Ska bli kul :)

Frida ringde idag, ska till henne i mars. Kommer ni ihåg modevisningen jag skrev om som Frida gick där? Nu ska jag vara med också hehe. Sandra ska göra något riktigt nice med mitt hår, men ni som inte jag sagt något till vad får inte veta och får se det den dagen. Ska bli sjukt kul. Kommer nog förmodligen stanna och göra högskoleprovet där med :) Well.

Tha's it for today.


Ciao!

1 kommentar: