Sofia Eva Elsa Rydberg

Laugh - Love - Live!

lördag 28 januari 2012

25 Januari

Onsdag

Vaknade 12..

Gick upp åt frukost och väntade på att hanna skulle smsa. Det gjorde hon, hon skulle äta sen skulle jag hjälpa henne. Chillade i min onepiece läääänge, tog promenad med fiffi, busade med henne i trädgården, matade fåglarna, chillade lite till. Vid halv 5 så fick jag sms, hennes hade inte skickats innan det så jag hann inte hjälpa henne. Men vi skulle dra på bio vid 6 med.

Det gjorde vi :) Simon och ekarna blev det. Bra film!

Efter det drog vi hem, vi postade brevet vi gjorde i ordning i går. Kom hem och satte mig i soffan hos mamma en stund. Sedan var det väl dags att sova antar jag xd

För att ha en bild att lägga ut kan ni ju få ge mig tips på vad jag ska använda denna till :)


Ciao!

1 kommentar: