Sofia Eva Elsa Rydberg

Laugh - Love - Live!

fredag 20 januari 2012

18 januari

~' GRATTIS MAX 1 ÅR! '~

Mosters lilla älskling fyllde ett stort år idag!
Krävs ett fint färgglatt inlägg till hans ära då. Gosigt.

Gick upp vid halv 11, jag vet sent! Hade stämt träff med Jenny för frukost men vem försov sig? Pinsamt.. Men hon kom och vi bakade scones. Jättemysigt! Dom blev super goda precis som sist vi gjorde det. Åt frukost och bara satt och pratade i 2timmar tills hon var tvungen att hämta sin mamma. Smsade Hanna då för vi skulle åka till rosenlund och simma. Båda ville chilla en stund. Så vi bestämde att klockan 2 åker vi.


Våra fina scones
Chilledill i min onepiece xd


Som vi sa 2 åkte vi mot rosenlund och sedan simmade och chillade vi där en stund. Var jättemysigt. Pratade massa och hade kul. Efter 2 timmar, när vi var klara så gick vi upp och bastade. Satt bar och pratade massa massa massa. Detta bestämde vi att vi skulle göra om.

Superfin början på dagen. När jag kom hemslipade jag på Max present. Jag var supernöjd så långt jag kommit och skulle snart bli klar med den så Helena kunde få se. Sedan så lagade jag mat till mamma. Det blev pasta carbonara, ganska gott faktiskt :) Daniel kom hit ganska sent på kvällen och vi tjatade lite om Naruto... Jag bestämde mig för att imorgon skulle jag ringa Helena.


Grattis igen sötis. <3

Ciao!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar